II kamp zemljane arhitekture

25-29.avgust 2014. Mošorin15 kamp zemljane arhitekture II - malteriu ponedeljak ujutru stižem prvim autobusom za Mošorin, spremam sve što nisam uspela u petak i idem da pozdravim narednu ekipu, misleći da već znam šta nas čeka… međutim, ovoga puta situacija je malko drugačija – došli su nam samo momci, a među njima samo jedan sa građevinskog smera! uh, pomislila sam da će biti teško animirati i motivisati ih, ali…raspakovali su se i sklopili šatore mnogo brže nego što smo očekivali, pa pomogli oko spremanja prvog roštilja…01 kamp zemljane arhitekture II - rostilju međuvremenu su nam stigli i Lili i Ben (Francuska-Luksemburg), naši drugi po redu WWOOF-eri, par koji već treću godinu gostuje u Srbiji…03 kamp zemljane arhitekture II - Ben i Liliručak je spreman, momci jedu kao mećave! 04 kamp zemljane arhitekture II - prvi rucak prijatnoovoga puta, osim Maše i Ljije, u ekipi nam je i sjajni Đole – profesor fizičkog, kome dugujem zahvalnost za opravljen bicikl i očišćeno dvorište! pomišljala sam da ga angažujem na duže, ovaj čovek je čudo ;) 05 kamp zemljane arhitekture II - djole the majstorposle ručka i odmora, krenuli smo u obilazak sela…  07 kamp zemljane arhitekture II - setnja selomi videli kako su neki bivši učenici škole – moleri, sjajno uradili svoj posao kod naših omiljenih komšija! lepa reklama školi!06 kamp zemljane arhitekture II - krecenjenaravno, obiđosmo crkve, Miletića, Isidoru i ostale znamenite ljude i šetnju završismo opet ispred vile… 10 kamp zemljane arhitekture II - vila Vlaskalic Uros Predickoja je bila otvorena, te sam, konačno, fotografisala i Uroševo delo:08 kamp zemljane arhitekture II - vila Vlaskalic Uros Predickao i sjajne pločice u tremu…  09 kamp zemljane arhitekture II - vila Vlaskalic Uros Predicpomirena sa tim da momci baš nisu mnogo „u gradnji“, ipak sam odlučila da prvo uradimo testove… bez problema su zaprljali ruke, što me prijatno iznenadilo!11 kamp zemljane arhitekture II - testovi zemljene svi, umetnik Ilija bio je zaokupljen svojim skicama, ali nam se i on već sutradan priključio :)   12 kamp zemljane arhitekture II - umetnik Ilijapotom smo uradili testove maltera i počeli da ih pripremamo:14 kamp zemljane arhitekture II - malteri16 kamp zemljane arhitekture II - malteriAleksa i Marko vredno su ih nanosili…13 kamp zemljane arhitekture II - malterii evo ga, samo mu još fali završni sloj gletericom i krečenje!    17 kamp zemljane arhitekture II - malteri drugi sloju međuvremenu, stigla je i pedagogica Tanja sa svojim devojčicama, koje su se bavile malim blatnim građevinama…18 kamp zemljane arhitekture II - male pomocnicea Maša je, kukajući za Perom, počela da sprema paprikaš, u čemu su joj pomagali Srđan i Sale…20 kamp zemljane arhitekture II - majstor Masapo reakcijama, čini se da je bio odličan! Ben i Lili su se snašli i napravili podmetače od biber crepa ;)21 kamp zemljane arhitekture II - rucak mi smo sačekali drugu turu – profesorska ekipa na okupu ;)22 kamp zemljane arhitekture II - rucakdok smo mi radili sa jedne strane, Lili&Ben su skidali stare maltere sa komšijskog zida… eto nama posla za sledeći vikend!23 kamp zemljane arhitekture II - wwoof pomocnicisreda – opet zidanje! 24 kamp zemljane arhitekture II - zidanjetaman kad smo krenuli, počela je kiša… dok smo čekali da stane, dečaci nisu gubili vreme…25 kamp zemljane arhitekture II - kisa nas je prekinulaa posle smo nastavili – sitnimo stari ćerpič za maltere, 26 kamp zemljane arhitekture II - nastavljamo pripremu malterakoji Aleksa-vodonoša i Đura-malter majstor spremaju za dalju upotrebu.28 kamp zemljane arhitekture II - zidanje i pripremaostatak ekipe kvasi i dodaje cigle majstorima Urošu i Srđanu… kakva organizacija gradilišta! čini se da u ovome baš uživaju, pa me pitaju mogu li sutra da nastave…27 kamp zemljane arhitekture II - zidanjea u pauzi učimo recepte na srpskom…29 kamp zemljane arhitekture II - kao da razumejuostatak dana padala je kiša, u nekoliko navrata… pa smo se smestili u trem i započeli – pasulj!30 kamp zemljane arhitekture II - priprema pasuljaa stigla je i profesorska ekipa iz Novog Sada – iako je dan bio užasan, kod nas je bilo baš veselo! skupljeni u tremu, prepričavali smo doživljaje iz poslednjih par dana…31 kamp zemljane arhitekture II - profesori gradjevinska skola konačno – kiša je uveče prestala… dečaci su odlučili da zapale vatru i ispeku meso i kukuruze!32 kamp zemljane arhitekture II - rostiljanje u četvrtak doručkujemo u tremu, pa potom nastavljamo sa zidanjem, a za kraj – testiramo naboj!33 kamp zemljane arhitekture II - dorucakručamo u čardi,34 kamp zemljane arhitekture II - rucaka potom sledi veliko iznenađenje – vožnja Tisom :) Vlada Ker, inače profesor škole i domaćin, bio je naš vodič i vozač!36 kamp zemljane arhitekture II - na Tisiiako nisam neki ljubitelj vode, ovo je bilo… stvarno neoTISIvo :)35 kamp zemljane arhitekture II - na Tisi čini se da je zadovoljstvo bilo opšte :) 38 kamp zemljane arhitekture II - na Tisina kraju se vratismo u kamp, da provedemo poslednje veče svi zajedno… u jednom trenutku su upali Deda Mrazovi i sve nas nasmejali, osim Đoleta – vlasnika pene…39 kamp zemljane arhitekture II - na Tisiu petak su obavljena brza pakovanja i sve je bilo spremno za povratak u civilizaciju…40 kamp zemljane arhitekture II - pakovanjea mi smo se vratili da sve sklonimo i pripremimo zemlju za naredne radove…42 kamp zemljane arhitekture II - poslednji danprošla je i druga nedelja, mnogo bolje nego što sam mogla i da sanjam! bilo je pravo zadovoljstvo i nadam se da ćemo nastaviti ovakve radionice u godinama koje slede… hvala Peri, Ljilji, Maši, Mariji, Đoletu, Dani, Ceci i svoj deci, kao i svim posetiocima koji su nam ulepšali poslednje ove nedelje! ostanite dobri i vredni!41 kamp zemljane arhitekture II - poslednji dan

2 мишљења на „II kamp zemljane arhitekture

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *